11.06.2013

Uitslag give-away.



Bedankt voor de vele reacties op de give-away!! Altijd leuk om te lezen dat ook vellen papier 'in trek' zijn.

Net zoals de vorige keer schreef ik alle namen op papier bij het pakketje naar keuze.


Daarna zette ik de schaar aan het werk en kwamen de namen in de bakjes:



Het leukste gedeelte: GRABBELEN en de winnaars bekend maken!
Twee van jullie krijgen niet 1, maar zelfs 2 pakketten (je kon je nl. ook voor meerdere pakketten opgeven), kijk maar:

Pakket 1 gaat naar:





Pakket 2 gaat naar:





Pakket 3 gaan naar:






Pakket 4 gaat naar:





Pakket 5 gaat naar:






En tenslotte wordt pakket 6 eerdaags verstuurd naar:






Freubeline (2 x prijs!), Elke (2 x prijs!), Hilde, Elise en Nancy (stikplezier), van harte gefeliciteerd met
jullie vellen papier.
Mailen jullie je adresgegevens door zodat ik de pakketjes voor het weekend op de post kan doen?!

Voor alle anderen: Niet getreurd, deze maand komt er weer een nieuwe give-away, met als thema: "bling-bling"!!


12 opmerkingen:

  1. Joehoe! Gewonnen! LEUK! Thanks!
    Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. *bloos* *bloos* Wat fijn om mijn naam tegen te komen!
    Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeujjjj!! Wat leuk, gewonnen!! En natuurlijk ook felies voor de andere winnaressen!!

    En bedankt voor deze leuke give away (zo mag je wel vaker opruimen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames! Dat ruimt leuk op zo....;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iedereen van harte gefeliciteerd. Wat een heerlijke giveaway heb je georganiseerd, Patricia. Dank je wel daarvoor.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha, wat grappig al die bakjes op tafel... Winnaars van harte met de mooie papiertjes en jij bedankt voor het organiseren.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd voor de prijswinnaars! jammer dan voor mij maar wie weet een andere keer..hihi! Fijne week! Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat ik de sint-papiertjes heb gewonnen! Daar gaat zeker wat leuks mee gedaan worden. Ik mail je zo mijn gegevens.
    Thanks,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat aan al de winnaars!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb de envelop met de sint-papiertjes ontvangen. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia