5.30.2015

Opening webshop: 10% korting!

Vanaf vandaag is mijn web shop weer open!
Ik verving mijn oude visitekaartjes voor nieuwe, die ik wederom bij Vista bestelde, evenals de stickers.


Deze week weer een drieluik gehaakt, zo leuk om te doen!




De naaimachine kwam ook weer op tafel om eindelijk de vilten huisjes - die al even lagen te wachten- aan elkaar te naaien, zodat ik er sleutelhangers van kon maken.





Ook ben ik heerlijk aan het fröbelen geweest met papier. Nadat ik 3 verschillende afmetingen van enveloppen had gemaakt, leek het me leuk om er een pakketje van te maken. Dit resulteerde in het maken van een vlaggenlijn, doorzichtig envelopje met confetti en 2 labels van harten.





Over feestelijk gesproken....
Niets is leuker dan een cadeautje te geven/krijgen waar echt aandacht aan is geschonken. Zo kwam ik op het idee om strikjes te haken:




Alles wat hierboven staat afgebeeld kun je terug vinden in de webshop. En omdat  het toch een beetje feest is krijg je dit weekend 10% korting op je aankoopbedrag (actie loopt t/m zondag 31 mei 2015, middernacht).

Momenteel druk bezig met een aantal tassen te haken. Hoop deze volgende week af te hebben.

                                             Fijn weekend!
















 

4 opmerkingen:

  1. Wauw Patricia !!! Nogmaals een dikke proficiat met uw webshop. Heel wat leuke spulletjes die je maakte. Een zeer gevarieerde webshop waar ik geregeld ga komen kijken. Benieuwd naar de tassen :-)

    Fijn weekend, liefs tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Tine en piep gerust langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen hoor. Succes met je webshop!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje late reactie door vrijwliigerswerk in de afgelopen dagen. Wat ben je goed bezig en wat heb je veel mooie dingen gemaakt. Het nieuwe kaartje en de stickers zien er prachtig uit. Weer zo'n lief setje hartenschilderijtjes.

    Veel succes met de verkoop>

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia