3.23.2013

Sfeerimpressie hobby beurs 's-Hertogenbosch

Omdat onze  zonen een weekend uit logeren zijn hadden manlief en ik de tijd aan onszelf vanochtend. Heerlijk uitgeslapen, ontbeten en tegen 11 uur de auto in gestapt.
Manlief wilde wel voor chauffeur spelen. Dat liet ik me natuurlijk geen twee keer zeggen!! Gewapend met enkele tijdschriften heb ik me dan ook prima vermaakt op de heenweg.

Een sfeerimpressie van de beurs:

Starterspakket droogvilten gekocht

Stand met allerlei zelfmaakpaketten van vilt
Nog meer uilen












Ook een workshop "Knopen borduren" gevolgd. Deze werd gegeven door Petra Hoeksema
(misschien kennen sommigen van jullie haar via de site van Elisanne).
De stand van Petra vond ik  inspirerend. Oordeel zelf:

Stand van Petra Hoeksema




















Gelukkig had ik me in februari j.l  al ingeschreven voor de workshop want er was vandaag geen enkele   plaats meer beschikbaar.

Het eindresultaat
Bloem aan het borduren










In de stand kocht ik het boekje Stitch by stitch , dat Petra voor me signeerde.















Verder kocht ik in haar stand ook dit nog:
Borduurgaren, knopen, borduurband
en een rol tape.
















Na dit alles hadden moest de inwendige mens versterkt worden.
Manlief hapt in een moorkop









Op de terugweg een vorkje geprikt en moe maar voldaan waren we rond 18:30 uur weer thuis.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,
    Dat ziet er gezellig uit zeg!
    en leuke spullen gekocht! Dat wordt freubelen geblazen morgen!
    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat gezellig en je kan heerlijk aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke spullen en net je lieve kaart met kadootje binnen bedankt!!
    En ben benieuwd naar je droogvilten activiteiten het is zo leuk om te doen net kleien met wol gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia