4.15.2013

ANDERE VLIEGENDE VRIENDJES

Enige weken geleden stuitte ik op het blog van Roos(red-rose1965@live.nl).
De gehaakte uiltjes die ze op haar blog liet zien had ze in opdracht gemaakt. Ik was op slag verliefd.......

Na enige dagen nadenken de stoute schoenen aangetrokken en haar een mail gestuurd of ze misschien ook voor mij 2 uiltjes in opdracht wilde maken. Dat wilde ze!! Ik mocht zelf de kleuren uitkiezen  en sneller dan verwacht kwamen de uiltjes al aan gevlogen.
Zeg nou zelf, zijn ze niet enig!

ingepakt
uitgepakt

















ingepakt
uitgepakt


















Roos had ook een kaart meegestuurd met op de achterkant een engeltje voor geluk.
Roos, ontzettend bedankt!!



geluks-engeltje



1 opmerking:

  1. Hoi patricia, hoe leuk om de uiltjes hier op je blog terug te zien, fijn dat je er zo blij mee bent !
    Groetjes Roos ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia