3.08.2013

Vilten tortelduifjes

Van al het bloggen en knutselen vergeet ik bijna om manlief ook  aandacht te schenken als de kids
 's avonds op bed liggen.......
Gisteravond zat hij met zo'n sip gezicht op de bank dat ik acuut een schuldgevoel kreeg (wat is dat toch met ons vrouwen??!!).
Dus hup, ook op de bank (wel met vilt, draad en naald binnen handbereik om een duifje te maken, ha, ha).
Na heerlijk de voetjes van manlief gemasseerd te hebben, een begin gemaakt met de duifjes.

Vandaag zijn ze af en hangen ze gebroederlijk in een tak.
Ik heb bovenaan de lijfjes bakkerstouw bevestigd zodat je de duifjes op kunt hangen.

2 tortelduifjes
close-up
Vandaag heb ik het patroon van 100 naar 200% vergroot. De grotere zullen vast leuk voor het raam staan....eehhhh...hangen.

Naast de duifjes ook een hennetje van vilt gemaakt

Hennetje Rood
Dit weekend krijgt ze er een vriendje (lees:haantje) bij. Is wel net zo gezellig!

Twee weken geleden viel er een envelop op de mat met het land Belgie als herkomst. Mijn hart maakte een klein sprongetje. Dit was vast post via Dream to Share.
Nieuwsgierig maakte ik de envelop open. Er kwam een prachtige kaart uit met zelf gemaakte oorknopjes en haarspeldjes!

Kimberly, reuze bedankt, ik ben er erg blij mee.

Ook ik had natuurlijk iets op de post gedaan voor een onbekende
Passen en meten....














Een paar dagen later kreeg ik een lief bedankje op mijn blog.
Van dit soort reacties krijg ik zoveel positeieve energie!


Ik ga nu lekker VI (Voetbal International) kijken met een bakje koffie en een lekkere koek.
Fijn weekend allemaal!












3 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij!! En leuk die duifjes, heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En vanavond dan maar lekker tortelen op de bank dus...;)
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ze al gemaakt hebt, en ja je kunt alles vergroten en verkleinen. Nu de rest nog. Veel succes met alles.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia