8.19.2013

Onstuitbare JAAP


JAAP in wording

Tjonge, jonge, wat heb ik een enerverend weekend achter de rug zeg!!
Dacht ik uit de kleine kinderen te zijn....nou, niets is minder waar.

Sinds zaterdag hebben we namelijk Jaap 'opgenomen' in ons gezin. En wat heeft hij een energie zeg!!
Overal op, in, onder, naast, tussen.....
Kijk zelf maar:


"Het vrouwtje heeft een leuke klimboom in huis staan zeg"



"Dit is LEUEUEUKKKK"!!

"He, kan het niet wat sneller"


"Mmmmm, wat zal ik nu eens gaan doen?"


"Yoehoe"

"Ja hoor, ik poseer wel even gewillig".



"Heee, soortgenootjes!!!"

"Kan Dikkopje bij ons komen wonen, aaahh, toe dan"





"Wat zijn dit voor leuke knopjes?"

"Poeh, wat geeft dat apparaat een herrie, ik ga lekker hier
spelen".

"Ik moet even op adem komen hoor, maar hé, gaat daar de achterdeur open?"

"Yes, ik ben buiten.....mmmm, zie ik daar nu
een sappig appeltje?!"



"Zo, de vogels weg gejaagd...waar snoepen die nu van?"

"Ik heb dorst gekregen"



Vandaag is de energie van Jaap weer onstuitbaar. Maar ja, er moeten ook dingen gedaan worden, zoals naar de kapper( om de grijze haren er weer onder te krijgen). En waar laat je Jaap dan???


"Nu ben ik ECHT boos!"
JUIST JA!!!

23 opmerkingen:

  1. och jij hebt ook al zo een lief aapje !
    Zo lieffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha heb je Jaap zelf gemaakt ? het word echt tijd dat Miss Sweetheart naar jou toe komt, ik denk dat jij de grootste fan bent van deze mascotte hihi, leuke foto's !! liefs, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Jaap inderdaad zelf gemaakt. Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken maar ik ben echt een heeeeel groot fan van Miss Sweetheart. Ben benieuwd hoe JAAP haar vind, als ze komt logeren.

      Verwijderen
  3. "'t Is nun aap voor een twa!" (=West-Vlaams, wil zeggen: het is een aap voor iets, je kan niet anders verwachten). Hi, hi, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aaaaah, wat een leukerd is Jaap!

    En weet je wat ik zo leuk vind? Dat er nu een hele apen hype ontstaan is in bloland. Zo gaaf!
    Hier is Vlinder erg verliefd op Jaap.. hij is ook wel erg schattig om te zien.
    Maar ik moest van Mascotte en Friends zeggen dat ze niet meer willen zien dat jaap opgesloten word !

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx van de hele bende xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb JAAP direct uit z'n kooitje bevrijdt toen ik thuis kwam. Het heeft daarna een klein uurtje geduurd voordat hij weer toenadering zocht. Ondertussen had ik een MEGA schuldgevoel. De vogelkooi is dus opgeborgen, beloofd! Gelukkig kon ik JAAP uiteindelijk met een stukje appel paaien en nu zit hij gezellig op m'n schouder naar de bewegende beelden op de laptop te kijken. Dadelijk gaan we je nieuwe bericht op je blog lezen, ziet hij direct zijn soortgenootjes weer!!
      Hopelijk word hij minder "wild"dan vorige keer, ha, ha!!

      Verwijderen
  5. Wat een leuk verhaal heb je ervan gemaakt. Maar ja hoe kan dat ook anders met zo'n schat van een aap. Leuke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet Jaap er koddig en ondeugend uit in deze kleuren. In elke stand is hij even mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou daar heb je de handen wel vol aan.. Maar ach dat snoetje maakt een hoop goed.. :-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ocharme aap in kooi, is die zo stout geweest, of ben je gewoon bang dat die gaat lopen.


    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw! Ook in deze "jongens - kleuren" is deze aap erg leuk!!! Ik denk dat mijn vrouwtjes aap verliefd op Jaap wordt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijk verhaal!! En wat is die leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig die Jaap! Leuk verhaal heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te lezen! Jaap is echt een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh Patricia je hebt Jaap mega leuk gemaakt en ik ben benieuwd wat voor avonturen hij bij jou allemaal gaat beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha ha, er is zoveel leuks om je heen, als je het maar wilt zien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend, de foto's, de vertellementen en natuurlijk ook Jaap ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die is ook al zo ontzettend leuk. Wees er maar lief voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    oh wat een schatje !!! En wat is hij mooi !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hihi leuk die bengel :-)
    om op je vraag terug te komen over de blokken kussen.
    ik heb haaknaald nr. 3 gebruikt, en ipv acryl heb ik nu katoen gebruikt.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sorry Jaap, Dikkopje mocht bij mij komen wonen.

    Ze heeft net met me meegelezen en ik geloof dat ze een beetje verliefd op je is geworden

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia