3.21.2014

Kiekjes

Wie kent ze niet, de TO-DO lijstjes. Ook ik had er een die alsmaar gestaag groeide. Ja, jullie lezen het goed...had....  . Ik ben er namelijk mee gestopt. Reden hiervan is dat ik vaak geïnspireerd raak door een van jullie blogs. Ook Pinterest is een goede inspiratiebron en als je eenmaal op het web gaat surfen......dan word je lijst helemaal eindeloos!

Als ik nu iets leuks zie en ik wil er aan beginnen, dan doe ik dat. Niets geen lijstje meer maar gaan met die banaan! Zo ging ik vorige week spontaan fotolijstjes haken en kon ik pas na het 8ste exemplaar stoppen, zo leuk vond (en vind) ik het:




Een fotolijstje is natuurlijk gemaakt om er iets in te doen. Enkele ideeën:
                                                            Een spreuk

                                         Een leuke afbeelding

                                          Bloemen houden van mensen

                                           Portretfoto (en nee, dat ben ik niet)

                                         Mijn favoriet, zwart-wit afbeeldingen

Aangezien mijn geestdrift nog niet getemperd is ben ik nu aan de slag met vierkante lijstjes.

Zie dat ik 2 zuiderburen als volgers er bij heb gekregen. Leuk dat jullie mijn blog hebben ontdekt en volger zijn geworden. Zeg het gerust voort in België!!

Fijn weekend.








 

14 opmerkingen:

  1. Oh wauw, die zijn echt supertof!!!
    Dat is een mooi motto, gewoon doen i.p.v. lijstjes maken, ik zou daar beter ook mee beginnen, denk ik. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit! En ik ken het, -__- mijn lijst word ook alsmaar langer haha. Deze staan er ook op!
    Fijn weekend.
    Gr. Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed van je dat je de to do lijst verworpen hebt!
    Momenteel heb ik mezelf verboden om er nieuwe dingen bij te schrijven, gewoon omdat ik het allemaal niet meer kan overzien. Heb er ook wel eens over gedacht om 'm gewoon weg te doen, maar ben bang dat ik dan dingen die ik leuk vind vergeet.. Want meestal zet ik er ook bij waar ik het 'gevonden' had...
    Toch maar eens over nadenken!!
    Je fotolijstjes zijn echt leuk!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. To do lijstjes hebben de neiging om altijd maar langer te worden, zelfs al doe je nog zoveel :-)
    Je fotolijstjes zijn leuk ! Ik heb er ooit een hele hoop gemaakt om de kerstboom mee te versieren (in kerstkleurtjes dan wel, nogal wiedes ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top dat je niet meer werkt met to-do-lijstjes. Nu voel je geen druk, haakt lekker ontspannen door en hebt veel plezier zo te lezen. Misschien ga ik jouw idee opvolgen.
    De fotolijstjes zien er prachtig uit. En nee, ze komen niet op mijn to-dolijstje ook al vind ik ze echt leuk.

    Veel plezier met de vierkante lijstjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke fotolijstjes. Ben benieuwd hoe die vierkante eruit zien. Laat je die ook nog een keer zien?
    Nog een leuk ideetje misschien: menukaartjes erin....
    Fijne avond nog!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig! De lijstjes (de fotolijstjes, niet de to-do lijstjes, hihi) zijn erg leuk. Wat heb je voor basis gebruikt om te omhaken? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha, ha, jij kan ook niet stoppen bij één werkje hé. Laat je maar gaan met die banaan. Levert leuke spullen op.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zal nog heel hard moeten trainen om dat af te leren ... want van als ik iets zie heb ik al een to-do-lijstje, en aan alles tegelijk beginnen, dat gaat niet lukken :-) Ze zijn heel mooi je kadertjes, leuke kleuren gebruikt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt helemaal gelijk, gewoon beginnen :-)
    De lijstjes zijn toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn mega leuk die lijstjes....haakte er eens een voor mijn vriendin met een mooie afbeelding van een hertje erin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super is dat he, lijstjes haken! Ik zag vanmiddag de 2 lijstjes die ik voor sinterklaas voor mijn dochter gehaakt heb hangen en dacht gelijk (zoals ook nu): Zo leuk, dat moet ik weer eens doen. :-) Wat een leuke kleurtjes/plaatjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia