4.27.2014

Webwinkel

Enkele dagen geleden kreeg ik via de mail bericht over het beheer van mijn webwinkel. Het kwam er op neer dat ik mijn webwinkel de laatste tijd niet bezocht had en als ik binnen 2 weken dit alsnog niet ging doen, ze genoodzaakt waren mijn webwinkel te sluiten!!
"Wel als-je-me-nou", dacht ik..... .
Ik heb natuurlijk niet voor niets nieuwe visitekaartjes laten drukken, een poster, pen, kladblok en wat al niet meer besteld. En ja, ik krijg automatisch bericht als iemand een reactie achter laat in mijn webwinkel dus de noodzaak om telkens te kijken was er niet.

Toch was het een wake-up call. Waarom had ik niets nieuws in m'n webwinkel geplaatst?
Aan creativiteit ontbreekt het niet. Ik heb genoeg ideeën in m'n hoofd, teveel zelfs, en daar schuilt het probleem. Doordat er zoveel door m'n hoofd spookt kom ik uiteindelijk tot niets en grijp ik als eerste naar de haaknaald .....

Gelukkig begon het weer te kriebelen. Mijn passie voor vilt en papier zette zich om in concrete ideeën waar ik mee aan de slag ging.






Enkele items vonden hun weg al naar mijn webwinkel.
Het begin is er weer!!








 



 
 
 
 
 










 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 


 
 





9 opmerkingen:

  1. Succes met je "her"opening van je webwinkel. ;-)
    Je maakt in ieder geval mooie dingetjes, dus daar zal het niet aan liggen.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je winkeltje! Wat leuk dat je het nu gedaan hebt! Ben benieuwd hoe het gaat lopen.
    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De webwinkel bestond al een aantal maanden maar was een beetje 'in het slop' terecht gekomen. Nu ben ik het weer "vlot" aan het trekken.

      Verwijderen
  3. Ohhh en ik vind die zo mooi..

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit allemaal Patricia!Good work!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De wake-up-call heeft zo te zien gewerkt.Je hebt prachtige dingen gemaakt en jouw winkel krijgt een nieuwe boost.

    Succes met de verkoop, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Succes met de winkel, mooie spullen heb je ervoor gemaakt.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Teveel plannen ... dat ken ik ook. Fijn dat er van alles moois uit je handen is gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia