5.23.2014

Kralenwinkeltje in het klein!

Op de braderie van afgelopen zondag was het weer ons goed geschikt. Had de dag ervoor nog enkele armbanden gemaakt:
 
 
 
 Heb leuke contacten opgedaan en goed verkocht.
Kan zo enorm genieten van (voor mij onbekende)mensen die aan je kraam staan en
hele verhalen vertellen naar aanleiding van iets dat ze op je kraam zien!

In de afgelopen weken enkele kinderfeestjes bij ons thuis gehad. De meeste kinderen vergapen zich letterlijk aan alle kralen die ik heb en alles wat glimt en blinkt in de dozen. Een moeder vertelde tegen de kinderen dat ik ook een webwinkel heb (dat moest even uitgelegd worden, ha, ha!). Enthousiast antwoordde een meisje toen dat ik niet alleen een webwinkel maar ook een kralenwinkel aan huis heb! Ik kon een glimlach niet onderdrukken....

Om jullie een impressie te geven wat de kinderen zoal zien hier een impressie van (veel!!) foto's dus ik zou zeggen: Zet een kop koffie/thee met wat lekkers, zak onderuit en geniet van de aanblik van de volgende foto's.
Rocailles



 
Bescheiden verzameling houten kralen
Roze (glas) kralen
Groene kralen (collectie is inmiddels groter geworden)



 
 
 
Zwart/witte (glas) kralen
Sieraden benodigdheden
 
Bedels
Onderdelen om sieraden te maken.

 
 
 
 
Dit blogbericht is tevens de laatste voor een lange periode. Met pijn in m'n hart neem ik tijdelijk      afscheid van jullie maar weet dat ik terug kom, dus dit is geen afscheid maar een TOT ZIENS!!      
  
 

 

13 opmerkingen:

  1. Prachtige armbanden ....en wat een ruime collectie ...

    Heel veel liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow hopelijk niets ernstigs aan de hand? Ik ga je berichten missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sjonge wat een lap met foto's. Hihi, wat heb jij een ruime keus zeg. Wat heerlijk.

    Jammer dat je tijdelijk ff stopt, maar we horen vast gauw weer van je.

    Lieve boggroetjes pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, je zou inderdaad ook wel een kralenwinkeltje kunnen beginnen! ;) Leuk hoor. Maar ehm... ik hoop niet dat er iets ernstigs met je aan de hand is... Sterkte en tot ziens dan maar.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie verzameling kralen zeg! Jammer dat je stopt, ik hoop maar voor een niet al te lange tijd.

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleuren, en wat een hoop keus heb je

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jee wat een keus,hoop dat alles goed met je gaat tot gauw dan maar liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap dat de kinderen zich hebben vergaapt aan al je kralen....
    Hopelijk duurt het "tot ziens" niet te lang!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch met een klein beetje snif, snif, zeg ik tot ziens...
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat veeeel !!!! hoop je toch weer terug te zien
    Lievr groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige armbanden
    en wat een kralen heb je
    hopelijk kom je snel terug
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kralen. Vind ze schitterend, maar wat een werk om dat te maken zeg. Hopelijk blijf je niet te lang weg en gaat alles goed met jou. Tot binnenkort, grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,

    Ik sluit mij aan bij de kinderen, jij hebt een kralenwinikel thuis :-)
    en tot weerziens.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia