3.21.2015

Uitslag GIVE AWAY!

Vanmiddag om precies 14:30 uur stond buurmeisje Sterre op de stoep voor haar eerste naailes.
Voordat de naaimachine op tafel kwam mocht ze eerst grabbelen ................


..............om vervolgens 3 winnaars uit de kom 'te toveren'.

Dit zijn de gelukkigen:

WINNAAR 1:



WINNAAR 2:


WINNAAR 3:


Dinah, Marjo en Joke de Jong, van harte proficiat met het winnen van een gehaakt armbandje!


Graag jullie gegevens mailen naar creative.patriciasmit@gmail.com
Joke, ook graag de kleur vermelden van het armbandje dat je wilt ontvangen.

Nadat we beiden een overheerlijke punt aardbeienkwark hadden verorbert gingen Sterre en ik aan de slag. Ik liet zien waar alle hendeltjes, knopjes, e.d. voor dienden, hoe je draad op een spoeltje krijgt en hoe de boven draad geregen moet worden. Daarna kon het leuke gedeelte beginnen: oefenen op een proeflapje!
Sterre bleek een natuurtalent te zijn want ze toverde direct een zakje onder de naaimachine vandaan!

Na samen 'geneusd' te hebben in mijn bakken met stof, besloot Sterre voor een lichtgrijze stof te gaan, in combinatie met een roze/wit ruitje. Het patroon voor het maken van een tas lag al klaar. 
In het voorwerk (afmeten, knippen, spelden) ging de meeste tijd zitten maar na een kleine 2 uur had Sterre 2 hengsels aan de tas zitten en was de tas aan de binnenzijde rondom gezigzagd.

Knippen van de stof.


Geconcentreerd bezig met de hengsels van de tas.
Morgen gaan we weer verder met het maken van een vak voor op de tas en het verder in elkaar zetten van de tas!
                                             

                                            Fijne zaterdag!





 
 

 

2 opmerkingen:

  1. He wat leuk ik heb gewonnen. Ik zal je snel een mailjte sturen...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk , ik heb ook gewonnen , ik zal je ook even een mailtje sturen

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia