5.09.2015

Handige hulpjes

Altijd op zoek naar spelden?
Met onderstaande klosjes is dit probleem zo de wereld uit geholpen!


Het haakpatroon van deze leuke speldenklosjes kun je vinden in het haaktijdschrift  Simply haken april/mei 2015.

En wat te denken van dit handige hulpmiddeltje? Want zeg nou zelf, wat is een bolletje wol zonder een "kekke" haaknaald??


Kleine tasjes/zakjes zijn ook super handige hulpjes en dus kun je er  nooit genoeg van hebben. Leuk om er een klein presentje in te stoppen, zoals chocolade of bad bruis hartjes!






Wat zijn voor jou handige hulpjes waar je niet buiten kan?





 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke zakjes. Misschien kan er potpourri in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, maar aangezien dat zo voor de hand ligt vond ik het leuk om te laten zien dat er ook andere mogelijkheden zijn.

      Verwijderen
  2. De klosjes zijn super hé !!!. De zakjes zijn ook heel leuk om als geurzakje te gebruiken. Zou er wat lavendel in stoppen voor in de kasten.

    Leve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk/lief en schattig allemaal weer Patricia!De klosjes zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke dingen mak je de klosjes vind ik erg leuk je hebt er een nieuwe volger bij :o)
    groetjes Wollie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je me gaat volgen, voel je welkom! Ik ga direct ook "piepen" op jouw blog.

      Verwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia