7.29.2015

Babygerief

Via mijn webwinkel kreeg ik het verzoek om een gehaakte ster te maken met een muziekdoosje er in voor een meisje dat een aantal dagen geleden werd geboren. De tekst voor op het kaartje werd ook doorgegeven zodat het gelijk verstuurd kon worden.
Net voordat ik de ster in de doos wilde doen om op te sturen, bedacht ik me om nog snel even een aantal foto's te schieten:
Gehaakte muziekster met als melodie: "Twinklle, twinklle little star..."
Een gelukspoppetje mag niet ontbreken bij het label.


De postbode die het pakketje aflevert weet in ieder geval dat er iets in zit voor een pasgeboren meisje!

Een vriendin vroeg me om een labeldoekje te maken voor een pasgeboren jongetje, genaamd MAS.
Ze mailde me het visitekaartje door van de trotse vader met het verzoek de kleuren van het labeldoekje hier op af te stemmen.

Omdat ik het labeldoekje in de avonduren maakte en blij was dat ik 'm op tijd af had, was ik vergeten er een foto van te maken. Geen nood, mijn vriendin maakte met haar mobieltje nog snel een foto en mailde me deze door:
Labeldoekje voor MAS
Op de foto is het niet goed te zien maar de basis van het doekje is toch echt oranje. Er loopt een rode en witte streep doorheen, net zoals op het kaartje en de letters zijn zwart, behalve de laatste, deze is wit.



7 opmerkingen:

  1. Mooi, zo op maat gemaakt! Dat maakt het bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een creatieve uil ,heel mooi allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke babyspulletjes en mooi gemaakt. Goed dat je deze cadeautjes nog net op tijd hebt vastgelegd en wij ook even mogen zien wat jij voor mooie dingen hebt gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en leuk gedaan. Knap!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi geworden!

    Groetjes
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig sterretje, daar zal die baby plezier aan beleven!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia