7.14.2015

Uitbreiding webwinkel vieren met een GIVE-AWAY!

VAKANTIE,......Poeh, wat was ik er aan toe dit jaar!
In mijn hoofd had ik volop plannen voor van alles en nog wat maar de realiteit van alledag haalde me genadeloos in en dus bleef het bij mijmeren..... . Tot vandaag!


Vanochtend ging ik er eens goed voor zitten om mijn webwinkel op te frissen en..... uit te breiden!!!
Mijn droom -een eigen winkel- zal waarschijnlijk altijd wel een droom blijven (maar wel een hele fijne!) maar door mijn webwinkel uit te breiden met onder andere haakfournituren heb ik toch een  ienie-mienie winkeltje in het klein.
Kijk maar:
Toolkit voor haken en breien.

Ergonomische haaknaalden.

Bamboe haaknaalden

Ergonomische haaknaalden.


Steekmarkeerders in verschillende kleuren,
 hier zijn de blauwe afgebeeld.
Van slingers word ik altijd vrolijk dus een vlaggenlijn mocht niet ontbreken. Ik besloot voor jute te gaan vanwege de 'stoere' uitstraling.
13 vlaggen.

Close-up.

Ook kregen enkele haakwerkjes- waar ik nog geen foto's van had gemaakt- een plekje in mijn webwinkel.
Shopper.

Baby booties  met spenenkoord.
Close-up: Label Handmade

Omdat ik momenteel veel dingen haak waar ik sleutelhangers voor nodig heb, besloot ik om deze ook aan te bieden.

Langwerpig, met karabijnsluiting.

Ovaal, met karabijnsluiting.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar...als je nieuwsgierig bent geworden klik dan gewoon op de afbeelding van mijn webwinkel, die je aan de rechterkant van mijn blog vindt.

En omdat het vakantie is, heb ik zin om een GIVE-AWAY te organiseren!
Waar kun je kans op maken?
Nou, hierop (tromgeroffel.........):
 
1)Een notitieboekje


2) Gehaakte strikjes met aan de achterzijde een plaklaagje zodat je de strikjes ergens op kunt bevestigen (ook leuk om een kadootje mee op te vrolijken).


3) Setje labels. Op de achterzijde is plek voor een persoonlijke noot.


4) Leuke houten labels (2x opschrift kadootje en 2x opschrift gefeliciteerd)


5) "Feestpakketje"

Wat moet je doen:
* Volger zijn of worden van mijn blog
* Een reactie onder dit blogbericht achterlaten waar je kans op wilt maken. Schroom niet om je kansen te vergroten en je voor alle 5 de give-away's op te geven!
* Deel je dit bericht op Facebook, op je blog of elders, dan maak je 2x zoveel kans om te winnen.
Geef dan wel even aan dat je het bericht deelt zodat je naam dubbel in de "hoge hoed" terecht komt.

Woensdag 29 juli maak ik de winnaars bekend!

Ik ga weer aan de haak en geniet van een vers geplukt boeketje uit eigen tuin!

 

9 opmerkingen:

  1. Heerlijke droom: een eigen creatief winkeltje. Ik gun het je dat het er eens echt van komt.
    De webwinkel is een mooi begin en je bent hem goed aan het vullen met leuke spullen.
    En dan ook nog een GiveAway als kers op de taart. De gehaakte strikjes vind ik super leuk in mooie kleuren.
    Ik zet zo een link voor je op mijn blog. Wie weet ontdekken dan nog meer mensen jouw leuke blog en webwinkel.

    Succes en veel plezier tijdens de vakantie, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk wordt je droom toch ooit werkelijkheid!
    Ik waag graag mijn kans voor het notitieblokje of de houten labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop ook voor je dat je droom ooit nog werkelijk wordt! Ik doe graag mee voor de gehaakte strikjes of de houten labeltjes.
    Ik zet ook een link op mijn blogje, zodat er nog meer mensen je (web)winkel leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met de webwinkel !!
    En ik doe graag mee voor de strikjes en de houten labels...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw droom heeft zijn eerste afdrukken achtergelaten in een zeer leuk webwinkeltje. Prachtige creaties aangevuld met leuke en mooie hebbedingetjes die je zeer zorgvuldig uitkiest. Ik laat deze leuke give away aan mij voorbij gaan want heb de laatste tijd al heel wat gewonnen in blogland.
    Wens jou nog heel veel succes met uw schitterend webwinkeltje !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succes met je winkel, ziet er goed uit, gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke webwinkel! Hopelijk komen nog meer van je dromen uit!

    Ik waag graag mijn kans voor 4, 1 of 2.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De toekomst zal het uitwijzen! Nu duimen dat je bij de gelukkigen zit a.s. woensdag!
      Gr. Patricia

      Verwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia