11.14.2015

Stil in mij.......

Mijn oudste....een heerlijk joch maar ook vreselijk complex. Zijn situatie trekt op ons allen een zware wissel. Ik - zijn moeder- vecht voor hem en zie hoe moeilijk hij het heeft. Ik moet - van mezelf-  flink zijn en mijn verdriet, onmacht en teleurstelling vooral niet zichtbaar tonen. Ondertussen knaagt het als een bezetene aan me en kost het me veel energie.
Ook al zou ik willen, de tranen komen niet......... tot gisteravond.

Ontzetting, woede en verdriet vochten om voorrang toen de eerste beelden van Parijs op televisie werden vertoond.
Waarom weet ik niet maar ik dacht aan het lied Van Dik Hout - Stil in mij.

Terwijl ik m'n blik niet van de beelden los kon maken pakte ik de cd, zette de speaker voluit en liet mijn tranen de vrije loop.........

Van Dik Hout - Stil In Mij

kom bij me zitten sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
Al die gezichten bekend maar beleefd of ik een vreemde was.
en vanavond toont het leven zijn ware gezicht.

kom bij me liggen sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad.
We moeten winnen, de schijn is gemeen en wordt van ons verwacht.
en vanavond toont de liefde haar ware gezicht

en het is zo stil in mij
ik heb nergens woorden voor
het is zo stil in mij
en de wereld draait maar door
het is zo Stil in mij
ik heb nergens woorden voor
het is zo stil in mij

kom bij me zitten sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
Al die gezichten en jij alleen zoals je gister was
En vanavond toonde jij je ware gezicht

kom bij me liggen sla je lijf om me heen ik heb het koud gehad.
Je hoeft niets meer te zeggen de waarheid spreekt al uit ons oogcontact.
en vanavond tonen wij ons ware gezicht

En het is zo stil in mij
ik heb nergens woorden voor
het is zo stil in mij
en de wereld draait maar door
het is zo Stil in mij
ik heb nergens woorden voor
het is zo Stil in mij

Iedereen kijkt maar niemand zegt wat Hij denkt!

Iedereen lijkt maar niemand is wie je denkt
en het is zo ......... Stil In Mij 5x



7 opmerkingen:

  1. Krijg er kippenvel van, dankje wel voor het delen. Warme groet voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Blijf vechten voor je zoon. Alles komt wel weer op zijn pootjes terecht, vroeg of laat...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is verschrikkelijk wat er in Parijs gebeurd is. Zijn geen woorden voor.
    Warme groet en een dikke steunknuffel voor jou alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knuffeltje voor zowel jij als je zoon.En inderdaad erg wat er daar gebeurd is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stil in mij: in gedachten bij de mensen in Parijs en bij jou met jouw jongens. Ik wilde dat ik iets voor jullie zou kunnen doen.

    Knuffel en lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè wat naar als je zo moet vechten voor het welzijn van je kind. Dan kun je zulk nieuws als uit Parijs er niet bij hebben hè... wordt het allemaal ineens teveel. Ik hoop dat de tranen je een beetje lucht hebben gegeven. Het is een mooi lied! Sterkte en de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia