3.13.2016

Gehaakte letters (2)


In navolging op mijn eerste gehaakte letters wilden beide kinderen ook graag hun naam vereeuwigd zien.
Jongste koos een zeer bont kleurenpalet waar niet over te onderhandelen viel (in een later blogbericht meer hierover).
Oudste liet zich makkelijker sturen en koos uiteindelijk 2 kleuren.

Ik blij, hij blij!
 
Ik haakte de letters weer volgens het boek "Amigurumi alfabet" van Christel Krukkert maar haakte de letters op mijn eigen manier aan elkaar.

Bij de letters die aan de achterzijde kwamen haakte ik rondom 5 toeren grijs.

 
 
 
Aan de voorzijde haakte ik de gele letters vast aan de grijze wol.

Hierdoor ontstaat een mooi 'opstaand' randje aan de voorzijde, wat een stoer uiterlijk aan de letter geeft.
 
 
 
 
 
 

 

7 opmerkingen:

  1. Mooi weer! Is nog best wel een klusje lijkt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige letters met het opstaande randje. Stoere letters voor Max.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beter om het op deze manier te haken dan de officiële werkwijze uit het boek. Bedankt! Gr marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de letters mooi. Deze ga ik ook eens uitproberen voor het eerste kleinkind dat we binnen enkele dagen mogen verwachten. Super !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Ik vind de manier waarop je ze in elkaar hebt gezegt heel mooi. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je letters echt prachtig! Ze zijn heel mooi strak!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia