5.16.2016

Kraamcadeautjes

Ik kreeg enkele weken geleden het verzoek om een konijn te haken en een wagenspanner te maken voor 2 op komst zijnde achterkleinkinderen. Het geslacht van beiden staat al vast, nl. een meisje.

Het ene echtpaar wilde graag een konijn in 'meisjes-achtige' kleuren. Ik gebruikte hiervoor het basispatroon van Stip & Haak.


 
Voor het andere echtpaar wordt het hun tweede kindje. Ze wilden graag een wagenspanner, in de kleuren grijs, wit en roze:
 
Beide aanstaande ouders wonen in het buitenland. Onlangs zijn ze in Nederland geweest voor familiebezoek en hebben daardoor hun kraamcadeau 's al in ontvangst genomen. Zeg maar een soort van 'babyshower"! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, lieve kraamcadeaus. Het Stip en Haak konijn blijft een topper. Goed idee om het lijf zo strepen te geven. Dit is iets subtieler dan strepen over het hele lijf.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer een leuke kadootjes gemaakt ,en je vorige blogje over de dieren in burgers zoo vond ik ook erg leuk, hoop dat alles goed met je gaat ,gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief al die babycadeautjes lijkt me leuk haken z'n presentje.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve kadootjes! Die olifantjes wil ik ook nog eens maken, heb het patroontje al ergens opgeslagen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia