9.18.2016

Twijfels

Mijn laatste berichtje dateert alweer van 2 maanden geleden. Niet bewust zo gepland maar soms haalt de tijd je gewoon in, word je zelf geveld door een verwaarloosde voorhoofdsholte ontsteking  en blijkt oudste zoon lichamelijk weer een flinke terugval te hebben, wat impact heeft op het hele gezin. Het plaatsen van een blogberichtje schiet er dan bij in.
Naarmate de dagen, weken en nu zelfs maanden verstrijken, slaat de twijfel toe. Moet ik nog doorgaan met het posten van berichtjes, vind ik het nog leuk?

Na een aantal nachtjes hierover geslapen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mezelf geen 'druk' meer opleg in de zin van elke 2 weken minimaal 1 berichtje te posten en bij de blogs die ik volg altijd een reactie achter te laten.
Wanneer ik tijd en zin heb, ga ik iets posten. Het kan dus zijn dat ik even buiten beeld ben maar zal jullie blogs gewoon blijven volgen.

Onderstaande olifantjes heb ik in mijn vakantie gehaakt. Met de clip makkelijk ergens aan vast te klikken.










4 opmerkingen:

  1. Goed zo :) Het bloggen moet leuk blijven, maar ik herken het wel hoor, dat je denkt dat je steeds binnen een door jezelf gestelde termijn 'moet' bloggen. We moeten tegenwoordig al zoveel. Succes met handwerken en leuk om je berichten te lezen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie olifantjes :-)
    Bloggen moet inderdaad geen "moeten" worden, maar leuk blijven en wanneer het jou uitkomt.
    Heel veel sterkte met alle nare dingen die je bezighouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk, dat je jezelf geen druk moet opleggen. Ben ik ook aan het leren...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms zit het in het leven mee en soms tegen. Ik heb echt met je te doen dat het bij jouw en jouw oudste weer zo tegen zat. Hopelijk ben je weer opgeknapt van de voorhoofdholteontsteking. Ook jouw zoon wens ik echt het allerbeste toe. Ik kan me voorstellen dat dingen als bloggen dan naar de achtergrond verdwijnen. Gelukkig ben je vrij om te bloggen wanneer je er zin in hebt en het goed aanvoelt.
    Wat heb je weer leuke olifantjes gehaakt. Dat blijven schattige beestjes. Het haken ervan kan even een verzetje bieden.

    Lieve groetjes en sterkte, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia