3.16.2017

verjaardagskaarten

Als je jarig bent is het altijd leuk om verjaardagspost te krijgen.
Ik besloot voor 2 vriendinnen mijn kast met hobbyspullen  "in te duiken" en dit is het resultaat geworden:



Ik gebruikte verschillende kleuren stevig gekleurd papier in de vorm van kleine vierkantjes (verkrijgbaar bij de Action)voor de taart en de vlaggenlijn. De kleine vierkantjes bevestigde ik met dubbelzijdige tape op de kaart en envelop. Een sticker diende als sluitzegel (Xenos).





Voor de tweede kaart gebruikte ik verschillende rolletjes Masking Tape in dezelfde kleurstelling. Met een fineliner maakte ik een strik en schreef ik de woorden HIEP HIEP HOERA op de voorkant van de dubbele kaart.
Binnenin de kaart schreef ik een tekst. De envelop kreeg een vlaggenlijn en sterretjes (Action).

Ik betrapte mezelf er op dat ik dit toch wel heel leuk vind om te doen. Het is een klein gebaar maar word doorgaans ontzettend gewaardeerd!



4 opmerkingen:

  1. Super gezellig kaarten geworden! Echt leuk hoor, om zo'n zelfgemaakte kaart op je verjaardag te ontvangen.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten. Een mooie handgemaakte kaart is net wat persoonlijker dan een gekochte kaart en de meeste mensen waarderen dat je speciaal voor hen die kaart hebt gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, en inderdaad heerlijk om te doen. Ik maak heel vaak ook kaarten van mooie plaatjes uit folders en tijdschriften. Zo zonde om zomaar weg te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaarten! Ja, daar wordt een mens wel blij van :-)
    Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia