1.25.2013

Foto's van ons huis en mijn projectjes.




                                                      Donderdag 24 januari 2013










Zoals beloofd in mijn vorige blog een eerste sfeerimpressie van ons huis:




Gang



Omdat alle jassen, tassen en wat al meer altijd in het zicht hingen, besloten we 2 jaar geleden bij de verbouwing van de benedenverdieping een 'gesloten systeem' te bedenken. Dit is het resultaat geworden: 
Twee greeploze schuifdeuren met aan de li-kant hang en aan de re-kant planken voor schoenen, rugtassen,
dassen etc. 






De kale muur bij de trapopgang stoorde me. Ik heb daarom een 'boom' geschilderd en aan een aantal takken fotolijsten  gehangen met daarin een tekst/gedicht of stof .  Ik heb 3 kleuren fotolijstjes gebruikt, nl. zwart, mat zilver en wit. Deze kleuren komen in ons hele huis terug, evenals grijstinten en voor warmte, hout.




Over vogels gesproken....deze week een vogeltje van vilt gemaakt. Ik vond het patroon op Pinterest (verslavend!!!!) en heb deze direct op mijn 'board' gepind. Het voordeel van vilt is dat je het helemaal met de hand kan maken dus ik zat voor de verandering eens met manlief  's avonds op de bank (ha, ha).


De volgende avond 2 vriendjes er bij gemaakt.


De arme stakkers zijn nog "pootloos" maar dat komt aankomend weekend helemaal goed.


Naast de vogeltjes heb ik ook een kussen-uil gemaakt van stof en vilt.


Toen de uil af was kreeg ik de smaak goed te pakken en bedacht me dat het leuk zou zijn om ook een kleiner uiltje er bij te maken en zo geschiedde.



Leuk idee om iemand cadeau te geven die bijv. zwanger is (moeder-kind uil).


Volgende keer meer....

Degenen die mijn blog bezoeken kunnen een berichtje achterlaten. Zou ik erg leuk vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia