1.20.2013

Start blog: De creatieve uil.

Doetinchem, 20-01-2013

Een nieuw jaar en de start van mijn eerste blog!

Ik zal eerst iets over mezelf vertellen.
Ik ben Patricia Smit, getrouwd en heb 2 opgroeiende zonen. Ik werk als verpleegkundige in de wijk.
In mijn vrije tijd ben ik altijd bezig om leuke dingen te maken of te kopen om ons huis gezellig aan te kleden.
Recentelijk heb ik Pinterest ontdekt en het is waar....het is echt VERSLAVEND!!!!
Naast het maken van Moodboards en te pinnen van andere boards vind ik het leuk om wat meer over mijn
projectjes te vertellen.

In mijn volgende blog zal ik een sfeerimpressie geven van ons huis en met welk project ik bezig ben.
Hier alvast een foto van een uilkussen. Op de achtergrond de vers gevallen sneeuw van vanmiddag.


Groetjes, Patricia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia