2.20.2013

     



WOENSDAG 20 FEBRUARI      


Afgelopen zaterdag naar de crea-beurs in Arnhem geweest.
Veel gezien en leuke ideetjes opgedaan!
Kon het niet nalaten om kleine hebbedingetjes te kopen waar ik blij van word...

BLIJ


Ik heb ook verschillende lappen stof gekocht en materiaal voor kaarten te maken.
Een boek waarin staat beschreven hoe je de voorzijde van een tas kunt borduren kon ik ook niet laten
liggen.
Bij 1 stand 3 zelfmaak-pakketten gekocht. Thuis direct met 1 er van
aan de slag gegaan.
KOFFIETIJD: leuk om cadeau te geven

De dag er na eerst van 7 tot 12 uur 's middags gewerkt en 's middags in de tuin bezig geweest. En toen sloeg het toe.....Het GRIEPVIRUS.

Na een paar dagen in bed doorgebracht te hebben, voelde ik me steeds benauwder en miserabeler worden. Vandaag toch maar eens de huisarts gebeld, waar ik direct terecht kon. Wat blijkt: Naast het griepvirus heb ik een fikse longontsteking., dus hup, voor een week aan de antibiotica. 
Om mezelf te troosten 2 bossen tulpen gekocht....


Oppeppertje

De oudste zoon heeft momenteel vakantie en het is aandoenlijk om te zien hoe een puber van 13 z'n moeder probeert te verzorgen met kopjes koffie op bed te brengen ("Help, waar is de spuugbak!") of
een stukje chocola ("Daar ben je toch zo dol op?"). 

Voor nu even genoeg, ik duik m'n bed weer in.
Nog een fijne avond iedereen!



3 opmerkingen:

  1. Mooie vangst daar op de beurs. Longontsteking, geen pretje. Geniet van al die lieve aandacht en van harte beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tulpen:) Zoooo mooi! Ik hoop dat je je gauw weer beter en fitter voelt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk kom ik ook even bij jou kijken :) Wat heb je een leuke reactie op mijn blog gegeven, ben helemaal trots en blij dat ik er een volger bij heb! Ik ga je ook volgen, heb jij er ook een volger bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia