7.12.2013

Afscheid juffen


                                                             











Hier - in het oosten van het land- breken de schoolvakanties ook aan.
Onze oudste zoon ging gisteren met zijn klas nog op schoolreis naar Hellendoorn.
Vandaag is het opruimen geblazen en een film kijken, tot de klok 12:30 uur slaat.

Voor de 2 kanjers van juffen, die hij heeft gehad, wilde ik iets persoonlijks maken.
Beiden zijn twintigers, spontaan, open, eerlijk (en soms streng als het moet).


Voor juf B. maakte ik - van mexicaans tafelzeil- een zwarte tas met witte stippen. De tas werd gevuld met chocolade, 2 potjes met zaadjes (vergeet-me-nietjes) en een persoonlijke kaart.

Voor juf K. maakte ik onderstaande tas, met dezelfde inhoud.




















JUFFEN, BEDANKT VOOR HET AFGELOPEN JAAR!!!

Onze jongste zoon moet nog 1 weekje bikkelen, voordat ook hij vakantie krijgt. Dit weekend mag ik dus voor nog 2 juffen iets maken. De inspiratie is er, nu de uitwerking nog!



7 opmerkingen:

  1. Geweldige leuke kadootjes ,jij bent toch ook een. Schat hoor,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne kadootjes, heel mooi! Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke cadeautjes!
    Fijn weekend.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan eindelijk ook vakantie bij jullie!
    Wat een leuke cadeautjes!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Patricia!Die juffen boffen maar met jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook juf . Jammer niet die van jouw kids! Leik gemaakt zeg daar waren ze vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia