11.13.2013

Engeltjes en leuke snailmail !



In dit blog geen kettingen of armbanden maar wel rocailles. Nu hoor ik jullie denken:"Wat kun je daar dan nog meer mee?"
Nou, dit bijvoorbeeld:







Zijn ze niet schattig, deze engeltjes?
Leuk om bijvoorbeeld in de kerstboom te hangen, aan een cadeautje toe te voegen of aan je tas, etui etc. te hangen.

Vandaag gewerkt van 7 tot 12:45 uur. Toen ik thuis kwam lag er een envelop op me te wachten. Ik had al een flauw vermoeden van wie die afkomstig zou zijn. Een tijdje terug ontdekte ik namelijk het leuke blog van Annet. Via heen en weer mailen besloten we tot een snailmail.



Ik vond het haast te mooi om open te maken maar na een paar minuten won mijn nieuwsgierigheid het toch en maakte ik de envelop voorzichtig open. Dit rolde er allemaal uit:


Wauw wat een leuke spullen en wat leuk verpakt allemaal!!


Vilten uil, 3 gehaakte bloemen en sleutel-
hanger met klompjes
Uil op een knijper en een zelfgemaakt ritstasje
















Notitieboekje met op de voorzijde uilen
Uilenstof


Om in te lijsten.....

Ook kreeg ik heerlijke wierookstokjes.....

Annet, super bedankt meid!! Mijn envelop komt ook spoedig jouw kant op.





















8 opmerkingen:

  1. De engeltjes zijn mooi. En een engeltje heb je nooit teveel om te geven.
    Toffe snailmail.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor zulke post en wat een leuke engeltjes heb je gemaakt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk. Wat een leuke post, ik zit echt gigantisch achter met mijn brieven :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is het resultaat super leuk geworden!! De kleurtjes zijn ook erg leuk zo.

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve engeltjes heb je gemaakt. En je hebt een heerlijk pakketje gekregen. Iets om je gedachten lekker te verzetten.

    Liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke engeltjes. Zo'n tof idee. Benieuwd hoe je die gemaakt hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh meid wat een heerlijke snailmail heb je ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk hoor, die engeltjes! Ik zie ze de laatste tijd (in meerdere varianten) vaker langskomen. Ik heb ooknog een boel kraaltjes, dus misschien ga ik er ook eens wat maken. Leuk om weg te geven. Je gevulde enveloppe zag er ook superleuk uit! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia