10.25.2015

HELP een muis in huis!

Sinds een kleine week heb ik een muis in huis. Nu ben ik niet zo 1-2-3 bang te krijgen maar deze kleine rakkers bezorgen me toch de kriebels. Waarschijnlijk omdat ze zo schichtig zijn en er met een noodgang vandoor gaan zodra je de achtervolging inzet.
Gelukkig is 'mijn' muis een heel relaxed type en schommelt ze graag, echt waar! kijk zelf maar:

Hoi, ik ben Pien.
 
Hoe vinden jullie mijn bloemetje?

Kiekeboe!

In de relax modus.......
Het patroon heb ik enigszins aangepast en is te bestellen via Wolcafé.

 Ik ga Piens advies opvolgen en ga voor vandaag ook op standje relax modus.
FIJNE ZONDAG!

 

7 opmerkingen:

  1. Hallo Pien. wat een schattig muisje ben jij...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Zus,
    Wat een leuk, schattig muisje met die leuke bloem op haar buikje.
    Ontzettend mooi gemaakt!!
    Lieve groet,
    Je zus, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig, gezellig muisje zo op de schommel. Goed idee om het patroon wat aan te passen. Het bloemetje staat snoezig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi !, en zelfs het schommeltje is gehaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst mijn complimenten voor blog erg mooi en erg rustig.Even een vraag ik wil aan muis Pien gaan beginnen wat zijn de veranderingen die heb aan gebracht want het was er nog steeds niet van gekomen of hem te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia