11.27.2016

Uitslag give-away.



Gisteren onverwachts een druk schema gehad.
Herkenbaar?
Een kleine impressie:
Doordat een collega ziek was zat ik om 6:35 uur al op m'n fiets ( KOUD!) en was ik om 7 uur bij de eerste cliënt. Om 13 uur trok ik de deur bij de laatste cliënt achter me dicht, waarna ik naar Appie (lees AH) sjeesde om de wekelijkse boodschappen in te slaan. Het leek wel of alles gratis werd weg gegeven, wat een drukte zeg (of ben ik gewoon een tikkeltje ongeduldig als het op boodschappen doen aankomt?)
Eenmaal thuis alles opgeruimd, een boterhammetje (of 2) staand naar binnen gewerkt, waarna ik mijn jongste zoon geholpen heb met zijn folderwijk.
Doordat kerst in zicht komt zijn de pakketten extra dik, waardoor zoonlief 6 X(!) op en neer zou moeten fietsen en tja, wat doe je dan als moeder.....juist, meehelpen waardoor we ieders 3x op en neer fietsten, door de gure kou en mist.
Eenmaal weer thuis kon ik direct het avondeten klaar maken, een wasje draaien, afwassen en....op de bank ploffen.
Onder het genot van een kopje koffie en een goed boek schoot het me ineens te binnen: de uitslag van de give-away!!! Snel de computer aangezet, briefjes gemaakt en "blind" getrokken (heerlijk ouderwets!).
Maar ja, het was inmiddels 19:15 uur en dus al aardig donker. De foto's waren dan ook niet naar mijn zin. Vandaar het dagje uitstel.
Vanmorgen werd er op mijn slaapkamerdeur geklopt met de mededeling of ik mijn ogen wilde openen. Mijn luikjes gingen half open en daar stond jongste, met een ontbijtje en koffie, zo lief!!
Hij kwam gezellig naast me zitten en terwijl ik me tegoed deed aan het prinselijke ontbijt, babbelde hij er lustig op los.
Nadat alles verorbert was (en jongste ook een "graantje had meegepikt", ha, ha) besloot ik om de labels te maken van degenen die in de prijzen zijn gevallen. Dit zijn ze:


Angelique en Anita, graag een mailtje sturen naar creative.patriciasmit@gmail.com met jullie adresgegevens, dan komen de sleutelhangers zo spoedig mogelijk jullie kant op. Margaret, jouw adres heb ik dus aankomende week valt de sleutelhanger bij je op de mat!

Ondertussen heb ik de smaak te pakken en fröbel lekker door:


7 opmerkingen:

  1. at een ontzettend leuke sleutelhangers Patricia! En wat lief dat je er een aantal weggeeft. Ik ben te laat, hihi, maar dat geeft niet hoor. Ik laat me lekker inspireren door je mooie foto's.
    Groetjes,
    Paula
    P.S. Ik heb gevonden wat de oorzaak was van het niet kunnen plaatsen van reacties. Gelukkig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt soms van die dagen he... Wat een lieverd dat hij ontbijt op bed kwam brengen. Meiden gefeliciteerd met jullie leuke hanger... en jij bedankt voor het organiseren van deze leuke give away..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een ontbijt op zondag. Proficiat aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk om even verwent te worden en ja je hebt folder kinderen maar zeker ook foldermoeders heb het ook jaren gedaan met de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij een bezige bij met het hart voor je medemensen en voor jouw kinderen op de goede plaats. Bij jullie is het leven in huis duidelijk één van met liefde geven en krijgen. Zo lief dat jouw zoon jouw lekker verwent.
    En dan, wat een gave verrassing. Dank je wel, alvast ook namens mijn dochter voor wie ik een kansje waagde.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhhh, wat leuk! :-) En ik zie het nu pas... oeps, normaal gesproken loop ik niet zo achter met blogs lezen. Ik zal snel een mailtje sturen, vind het super leuk! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames!
    Heel herkenbaar zo'n dag! Zo'n ontbijtje op bed dan weer niet...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia