12.24.2016

Kerst

Na de herfstvakantie kijk ik al stiekem uit naar de decembermaand. Dan kan ik weer "los" gaan met het decoreren van de woonkamer, heerlijk!
Dit jaar haalde ik de witte en glazen ballen tevoorschijn, in combinatie met hout en witte engeltjes.








Ik had een viltpakketje besteld om een eland te maken. Al met al behoorlijk wat gepruts maar ik vind 'm goed gelukt.
Ik heb de eland onder een glazen stolp gezet, samen met een houten kerstboompje, nep sneeuw, wat kleine kerstballetjes en en snoertje warm wit licht.




De gehaakte Rudolph (patroon stip en haak) kreeg een plekje op de bank, waar hij zich prima lijkt te vermaken.

De kast in de keuken:



Zelfs het handdoekenhaakje moest er aan geloven!
Aan de rieten lampenkap boven de eettafel kwamen glazen ballen met een uil, hert en vogel te hangen.



Van mijn collega's kreeg ik een prachtig kerststuk, omdat ik per 1 januari van het nieuwe jaar naar een ander team ga.


Op de kerstmarkt bij de Formido kocht ik een houten ladder. Ik heb de foto's in het donker gemaakt dus de kwaliteit laat (helaas) te wensen over:


Bij de Intratuin kocht ik van wilgenteen en kippengaas een uit de kluiten gewassen ster, die ik tegen de muur aan heb gehangen. De kerstkaarten kregen op de ster een mooi plekje.

Ook de entree werd niet vergeten:








            Wens jullie allemaal fijne kerstdagen toe met veel lichtpuntjes in 2017!!

8 opmerkingen:

  1. Mooi en stijlvol allemaal! Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi en gezellig uit allemaal,zowel binnen als buiten!
    Geniet ervan!
    fijne dagen liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvol gedaan! Fijne kerstdagen en een Gelukkig 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er allemaal heel gezellig uit!

    Fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2017.

    Groetjes,
    Renske
    www.rennebol.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en gezellig versiert :)
    Ook voor jullie hele fijne en gezellige kerstdagen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige decoratie ik je huis! Vind de ladder met het hertje echt super staan! En stiekem kijk ik ook altijd al vroeg in het jaar uit naar de decembermaand ;-) Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél mooi 'losgegaan' ! :-)
    Fijne feesten voor jou en je familie!
    Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk die ladder. Die staat ook nog op mijn verlanglijstje. En die uil,wow wat een schatje!! Super leuk geworden!!

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia