1.07.2017

Brievenbus-kerstswap

Afgelopen november meldde ik me enthousiast aan voor de brievenbus kerstswap bij Atelier Valerie.
Ik kreeg al snel de naam door van degene voor wie ik wat mocht maken. Helaas heeft ze geen blog dus ik moest het doen met haar lievelingskleuren oud-roze en paars.
Ik haakte een kerstslinger in de kleur oud-roze in de vorm van kerstboompjes:


Maakte een tas/sleutelhanger:

Een verstelbare ring in oud roze:




En een setje oorbellen in de kleur paars:

Ik verpakte het geheel in vrolijk muzieknoten papier  (ik dekte het adres voor de foto af met een stukje zwart/goud papier) :

Ik was natuurlijk ook benieuwd naar wat ik zou ontvangen maar....helaas is er nog niets bezorgd en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat dit nog gaat gebeuren. Je moest je pakketje namelijk voor 15 december 2016 op de post hebben gedaan. Jammer, maar ik heb wel plezier beleefd aan het maken en wie weet heb ik een volgende keer meer geluk!


9 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan de slinger met de kerstboompjes.
    En wat jammer dat jezelf niets kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, vooral die kerstslinger vind ik mega tof! Wat jammer dat je zelf niks terug gekregen hebt.. erg sneu wanneer je zelf enorm veel moeite hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien iets mis gegaan met het bezorgen van de post?

      Verwijderen
  3. Oh, wat heb je er weer veel aandacht aan besteed, net als aan het pakje dat ik van je mocht ontvangen. Je hebt echt mooie cadeau's gemaakt! En dan is het extra zuur dat jij niets ontvangen hebt. Misschien is er iets mis gegaan met de post, of is er iets aan de hand met degene van wie je iets zou ontvangen..... Toch blijft het heel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi pakket heb je gemaakt! Echt zonde dat jouw cadeautje is zoekgeraakt... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartverwarmend prachtig gemaakt ...
    Je mag een linkje zetten op de brievenbus swap ...
    Nog een fijne zondag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, heb jij zo je best gedaan om een mooi en attent pakketje te versturen, krijg je niks terug :-O Niet leuk. Hopelijk komt het alsnog boven water.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat erg. Ik heb ook meegedaan met de brievenbus swap maar zou toch wel erg balen als er niks terug zou komen anders is het geen swap toch? Ik vind jou swap erg mooi je hebt er iets moois van gemaakt.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een uitdaging, iets leuks maken voor iemand dat je niet kent met enkel twee lievelingskleuren! Maar het is je super goed gelukt. :-)
    Jammer dat jouw pakketje niet is aangekomen, misschien is er ergens iets fout gelopen bij de post en krijg je het alsnog over x-aantal tijd?!

    Groetjes
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia