1.22.2017

Lief gebaar!


Zoals jullie konden lezen in de mail van  07-01-2017 had ik (nog) niets ontvangen van mijn brievenbus kerst-swap maatje.
Valerie- die het had georganiseerd-stuurde tot 2 x toe een mail naar mijn 'swap-maatje' maar het bleef stil.

Ik stuurde Valerie een berichtje om te laten weten dat ze zich beslist niet bezwaard moest voelen en dat ik een volgende keer gewoon weer mee zou doen.
Einde verhaal, zou je denken..... .

Niet dus! Gisteren vond ik een pakketje op de deurmat.

Niet van mijn swap- maatje maar van Valerie zelf!

Ik voelde mij enigszins bezwaard omdat zij er natuurlijk niets aan kan doen dat ik geen pakketje heb ontvangen. Jongste zoon trok me echter over de streep door te zeggen:"Maar mam, dat is toch hartstikke lief en je houd van verassingen, maak het dus maar snel open!" En dat laatste deed ik.

Als eerste kwam ik een mooie handgemaakte kaart tegen.

Met een hartverwarmend berichtje.

Toen ik het pakketje verder opende zag ik een fotolijstje, waarin de woorden Faith, Hope,
Love waren geborduurd, samen met een prachtig label.


Alsof dat nog niet genoeg was ook nog een hartje:



Lieve Valerie, wat een lief gebaar. Ik ben er onwijs blij mee!







8 opmerkingen:

  1. Oh, dat is echt een héél lief gebaar van Valerie, maar zo ken ik haar ook van haar blog. Ik deed ooit ook mee met haar swap en kreeg een heel leuke verrassing, zo leuk zelfs dat ik mijn eigen inzending een beetje minnetjes vond.
    Volgende keer doe ik ook nog eens mee.
    Geniet nog maar wat na :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Patricia ...
    Ik ben al blij dat het pakje op bestemming is gekomen ...
    Het warme en lief gebaar is je van harte gegund ...
    Nog een fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat is zeker lief van Valerie! Superleuk dat je nu alsnog een pakje hebt mogen ontvangen. Geniet ervan en voel je niet bezwaard, ik weet zeker dat Valerie het uit de grond van haar hart heeft gestuurd en juist heel blij is dat jij er blij mee bent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk en lief van haar om nog wat voor jou te maken!
    geniet er maar van!
    lieve groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en sfeervolle cadeautjes en wat lief van Valerie. Het is duidelijk met liefde speciaal voor jou gemaakt. Echt hartverwarmend.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Patricia, wat een liefdevol gebaar van Valerie, veel plezier van jouw presentjes, die, naar ik zeker weet, met liefde gemaakt zijn!
    Hopelijk, als je de volgende keer weer meedoet met een swap, heb je een andere ervaring.
    Geniet ervan, groet, Elly



    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief gedaan van Valerie!Geniet jij maar van de mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een hartverwarmend gebaar van Valerie!!
    Daar zal je zeker blij mee zijn zo'n mooie verrassing, groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia