2.04.2017

Handlettering



De personeelsvereniging van mijn werk was er driekwart jaar mee bezig geweest en vorige week zaterdag was het dan zo ver: "Jouw dag" was een feit! In stadion 'de Vijverberg' ( voor voetballiefhebbers onder ons; het onderkomen van De Graafschap) was er van alles georganiseerd. Een kleine greep uit het aanbod:
* interactieve workshops
* wellness-momenten
* diverse kraampjes
* modeshow
* lekkere hapjes/drankjes

Ik startte met een wellness-moment voor mezelf. Deze bestond uit een hand- en nagelriemmassage en het vijlen en lakken van de nagels.
Vervolgens struinde ik diverse kraampjes af. Deze handtas kon ik niet laten liggen:
Aangezien ik handtassen altijd kruislings om mijn schouder draag kon een schouderband niet ontbreken.
Ik trakteerde mezelf ook op een armband.

De armband heeft een magneetsluiting dus makkelijk om zelf open en dicht te krijgen.
Ook volgde ik een workshop handlettering. Wat is dit leuk zeg!! Na 45 minuten had ik het volgende resultaat:
Leuk toch? Misschien doe ik er nog een lijst omheen en zet ik het op een plankje.

Nu ik de smaak te pakken heb kocht ik het boek 'Handlettering doe je zo'.
Een inspirerend boek. Om thuis te oefenen kocht ik een set fineliners van het merk micron.

                                          Nu aan de slag!









7 opmerkingen:

  1. O, wat heb jij een heerlijke dag gehad! Leuke spullen gekocht een een mooi schilderij gemaakt en daarmee ook nog een nieuwe hobby gevonden :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt geweldig, die personeelsdag! En het handletteren is al heel goed gelukt, alsof je het al je hele leven hebt gedaan! Mooi :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n personeelsdag wil ik ook wel eens meemaken. Fijne dingen die je kocht en maakte Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk! Veel succes met het handletteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk
    handlettering zou ik ook graag eens proberen ,
    maar twijfel nog , of ik dit wel zal kunnen...
    misschien post je wat foto's van je vorderingen ;)
    grtjs uit watou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh hoe mooi getekend!Ik heb het boek ook sinds vorige week,nu nog op zoek naar de fineliners,die ik heb zijn niet zo geweldig heb ik de indruk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handlettering is heerlijk om te doen. Knap gedaan zo voor de eerste keer. Je gaat vaast nog meer fijne spreuken met mooie letters opschrijven. Misschien een idee om met een wissellijst te werken?
    Zo te leen was het een heerlijke ontspannen dag daar in het stadion.

    Veel schrijfplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia