4.02.2017

Uiltjes GIVE-AWAY!


In januari van dit jaar kocht ik een nieuwe tas voor mijn werk. Het bevat veel vakken en biedt ruimte voor een laptop. Prima dus, alleen...... ik miste wat! Aan mijn vorige tas hing een uiltje te bungelen waar ik altijd vrolijk van werd.
Ik besloot dit weekend zelf een uiltje te haken in de kleuren die matchen bij de tas.
Vanaf nu bungelt er dus zo'n vrolijke rakker aan de zijkant van m'n tas!

Wil jij ook zo'n vrolijk uiltje aan je tas laten bungelen? Dat kan! Ik verloot 3 uiltjes. Je kunt kiezen uit:

UILTJE 1:

UILTJE 2:

UILTJE 3:
Wat moet je doen:
> Geef aan voor welk uiltje je mee wilt loten (mag ook voor alle 3, dat vergroot je kans!)
> Mijn berichtje op je blog/facebook delen mag, hoeft niet.
> Reageer voor zondag 9 april, want dan maak ik de winnaars bekend.
                                         

                                         SUCCES!

11 opmerkingen:

  1. Wat een schatig uiltje heb je gemaakt en soms mis je zo,n detail aan je tas. Als ik zou winnen dan vind ik de laatste wel goed bij mijn tas passen.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 3 schattige uiltjes die je gemaakt hebt Patricia en zoals altijd gaat mijn voorkeur uit naar het roze 😊
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat en vrolijke uiltjes! Heel creatieve uiltjes! :-D
    Ik gun mijn kans aan een ander, daar ik al een heel mooie tashanger bij je gewonnen heb waar ik heel blij mee ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige en handige tas. Het uiltje geeft de tas net wat extra's. Goed idee om het uiltje aan de tas te hangen. Ook de andere drie uiltjes zien er leuk uit. Hopelijk gaat het weer beter met je. In ieder geval fijn om te zien dat je weer leuke dingen haakt en blogt.
    Lief dat je hier een paar mensen blij mee gaat maken. Uiltje 1 is mijn favoriet. Op mijn blog staat natuurlijk een link. Hopelijk komen veel mensen jouw gezellige blog bezoeken.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn uiltjes zijn gebaseerd op het prachtige uiltje dat ik eens van je mocht ontvangen voor aan mijn rode tas!

      Verwijderen
  5. Wat ben jij toch altijd weer lekker creatief,wil best wel meedoen gezellig vind de linkes het allermooist,lieve gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan ik waag ook een kansje alle drie zijn leuk groetjes selda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattige uiltjes !! Als het mag, waag ik graag mijn kans voor alledrie. Heb tassen genoeg waar elk van hen bij zou passen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uiltjes. Graag ding ik mee naar de roze uil. Met drie mannen in huis is dat roze moppie hier welkom ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, ha, heel herkenbaar Esther! Roze is een lekker tegenwicht tegen al dat mannengeweld!

      Verwijderen
  9. Hoi Zus,
    Ik lees je blogjes altijd met heel veel plezier...
    Jij maakt altijd leuke hebbedingetjes waar jij andere mensen weer gelukkig mee maakt.
    Ik weet niet of ik ook een kansje mag wagen, zo ja dan ding ik graag mee voor uiltje 1 en 3
    Lieve groetjes,
    Je zus, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia