4.10.2017

Uitslag give-away uiltje sleutel-/tashanger

Gisteren heerlijk genoten van het prachtige weer, jullie ook?
Eenmaal in bed bedacht ik me dat ik de uitslag van de give-away nog niet bekend had gemaakt (oeps). Vandaar dus een dag later, ha, ha!
uiltje sleutel-/tashanger


Uiltje 1 (links op de foto) is gewonnen door Anita Wijmans
Uiltje 2(middelste uiltje op de foto)is gewonnen door Esther Prins
Uiltje 3 (rechts op de foto) is gewonnen door Dinah (blog Dinah Creatief)

Anita en Dinah,van jullie heb ik het adres (als jullie niet recent verhuisd zijn). Esther, mail jij me je adresgegevens door: creative.patriciasmit@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaars van deze schattige uiltjes !!!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk dat ik een uiltje heb gewonnen!!
    Ik wens de andere 2 dames ook veel plezier met hun tas/sleutelhanger uiltje
    Lieve groet, Anita Wijmans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk dat ik gewonnen heb. En ik ben niet verhuisd.
    Heb ik straks weer een leuke hanger. 😁

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winnaars, gefeliciteerd. Jullie tas ziet er met deze uilhanger extra leuk uit. Patricia, bedankt voor het bieden van een kans op jouw mooie uiltjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia