6.25.2017

BLOM



Afgelopen maart was Jeanette (klik)  jarig en kon je als lezeres kans maken op de papieren bloemen van Jurianne Matter (klik).
Ik had zelf ook ooit zo'n mooie bos van Jurianne, totdat ze sneuvelden bij een verhuizing, zo zielig, als die mooie printjes gebutst en gekneusd. Ik waagde dus graag een kans en tot mijn stomme verbazing won ik (Joehoe!)

Het principe is simpel;


In het pakket zitten verschillende bladen met voorgestanste bloemen, die je heel makkelijk uit kan drukken. Je kunt ze apart, maar ook onderling, prima combineren. Het buigzame ijzerdraad vormt de steel.  Dan is het kwestie van een leuke vaas (of verschillende kleine vaasjes) zoeken, rangschikken en genieten maar!





5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er zo blij mee bent Patricia. Het zijn ook hele leuke labels aan een kadootje. Of een bloem aan een pakje en dan kan de ontvanger het in een vaasje zetten. De mogelijkheden zijn eindeloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat leuk. Heb ik nog nooit gezien. Veel plezier er van.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuk boeketje om van te genieten. En zeker nu je dit boeket ook nog hebt gewonnen.

    Veel plezier met de mooie bloemen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk echt knap zo! Had ik niet verwacht dat het zo'n mooi resultaat zou geven! Geniet er nog van en fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Goed dat je hebt gewonnen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia