4.16.2016

Granny blokspanner



        
  De afgelopen 2 weken heb ik 's avonds de eerste granny's gehaakt voor mijn bedsprei.


Maar ja, hoe krijg je ze nu mooi strak? Elke granny afzonderlijk op de strijkplank bevestigen is natuurlijk geen optie dus op internet gespeurd naar een blokspanner. Dat viel nog niet mee, moet ik bekennen. Wat ik in mijn hoofd had vond ik niet. Maar dan is daar natuurlijk ook nog Marktplaats, waar ik precies de blokspanner vond waar ik naar op zoek was!



De stevige onderplaat meet 40 bij 40 cm. De vierkanten (4 stuks) die erop liggen meten ieders 20 bij 20 cm.  Je kunt ze zowel afzonderlijk als samen gebruiken (ligt aan de grootte van je werkje).

Afzonderlijk
Samen
                                           Ik ben er super blij mee!

6 opmerkingen:

  1. Dat is een handige spanner! Wat gaaf dat je die op marktplaats vond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip, lijkt me super handig. Je heb al een aantal granny's klaar :) mooie kleuren, veel haakplezier en lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is id een heel handige spanner.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een ideaal ding!

    Groetjes, Renske

    P.s. Mooie blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Patricia, mijn compliment voor je blog! De blokspanner die je hebt lijkt mij ideaal. Helaas kan ik hem nergens op Marktplaats vinden. Kun je het adres van de verkoper geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Patricia, allereerst mijn complimenten voor jouw inspirerende blog! Ook ik zou heel erg graag in contact komen met de maker van de granny-blokker. Heb je misschien haar/zijn mailadres? Mvg, Jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia